Followers

Kupu-kupu Cinta

Prayer Times

Friday, 11 January 2013

:)

Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulillah. Masih dikurniakan nyawa dan kesempatan untuk mengubah hari-hari yang mendatang untuk jadi yang lebih baik. Pagi tadi, ada riadah bersama ahli-ahli usrah. Alhamdulillah.. Seronok dapat jumpak adik-adik baru walaupun dah lama kenal. hehe. Barulah rasa macam saudara bila seusrah ni. :')

Hari jugak, ana jumpak sesuatu. Alhamdulillah, ana dapat rasakan yang Allah beri jalan sebenarnya. Buat masa sekarang, rasa agak bercelaru. So many things to do and manage myself. Anyway, I have to do this. There;is no easiest way out to get an achievement. So, better buckle up right now. Allah dah gerakkan hati untuk berubah. Kenapa masih nak melengah2kannya kan? Think positive. Tu benda yg sangat penting. Makcik tu cakap, almost 90% Malaysian yang berfikiran negatif. So, harap2 kita bukan termasuk dalam golongan tu. Sebab, Islam sendiri menganjurkan kita semua supaya bersangka baik. Itulah sebenarnya yang membentuk cara kita berfikir :-)

Lastly, all I need is motivation and your prayers. :') Pray for my successful dunia and akhirat. Amin!
Tak lupa jugak untuk mendoakan kita semua. Amin!

Salam Jumu'ah Barakah! ^^

#Think Positive#
#Istiqamah and be patience#


No comments:

Post a Comment