Followers

Thursday 22 November 2012

Andai bukan milikku, apa sahaja yang aku lakukan, memang takkan menjadi milik aku.

Andai bukan ketentuan dariNYA, apa sahaja yang aku lakukan memang takkan pernah berlaku.

Jadi,

1. Aku perlu redha dan berhenti mengharap dan menunggu.

2. Aku perlu bersabar atas segala yang berlaku.

3. Aku perlu malu dengan diri sendiri.

4. Aku perlu sibukkan diri dan fikirkan tentang tanggungjawab yang masih belum terlaksana!

5. Aku perlu positif dan anggap ianya hanya satu episod yang dah menjadi suratan dalam hidup aku. 

6. Tolak ke tepi segala prasangka, perasaan, mula menanam rasa bersyukur setiap masa.

7. Kurangkan berangan-angan, sebab realiti itu yang ada di depan.

8. Jangan lupa untuk berdo'a untuk mendapat yang terbaik, sentiasa.

9. Jangan pernah lupa yang DIA sentiasa memerhati kita.




No comments:

Post a Comment