Followers

Wednesday 25 January 2012

Putuskan aku dari duniaMu..

Bismillahirrahmanirrahim..



Ya Allah..
Dengan tulus aku meminta..
Tidak layak untuk ku minta dipercepatkan,,
Tidak pantas juga aku memohon diperlambatkan..
Kerana Engkau Yang Mengetahu Segala-galanya..

Ya Rahman..
Dunia semakin hari menipu aku..
Aku kian tergelincir dalam kesesatan yang nyata.
Apa lagi yang ku harapkan Ya Allah..
Melainkan untuk kembali mentaatiMu.
Otak kecilku ligat berfikir..

Duhai Tuhan Langit dan Bumi!
Putuskan aku dengan duniaMu..
Tidak ingin lagi aku jatuh di lubang yang sama,
Tidak ingin lagi aku terbuai dengan duniawi.
Kirimkanlah aku Ya Rabb,
seorang yang bisa memberi nafas baru untukku
dalam mengejar CintaMu.

Ya Fattah..
Bukakanlah pintu hati
Agar senantiasa bisa menerima
Pahit hempedu jua manisnya madu.
Ya Tuhan..
Kerdilnya aku disisiMu..
Layakkah aku untuk meminta sedemikian?

Ya Allah..
Tiada tempat lain untuk aku mengadu,
Kau jualah Tuhanku..
Aku redha Engkau sebagai Tuhanku..
Putuskanlah aku dari duniaMu..
Putuskanlah Ya Allah.. ="(

No comments:

Post a Comment